Zameldowanie/wymeldowanie:

  • Zameldowanie od godz. 15.00
  • Wymeldowanie do godz. 11.00

 

Pobyt ze zwierzętami

  • Zwierzęta nie są akceptowane

Opcje na życzenie:

  • Dostawka – 35 pln/dzień
  • Parking – 0 pln/dzień
  • Garaż – 15 pln/dzień
  • Dodatkowe sprzątanie – 30 pln
  • Dodatkowe sprzątanie z wymianą ręczników i pościeli – 50 pln
  • Wypożyczenie zestawu małego dziecka lub jego elementów (łóżeczko turystyczne, wózek spacerówka, wanienka, przewijaka, krzesełko) – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie sanek – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie kijów Nordic Walking – 0 pln/dzień
  • Użyczenie grilla wraz z akcesoriami – 0 pln
  • Wypożyczenie rowerów wg cennika i warunków firmy partnerskiej z 10% upustem dla naszych gości

* kontakt bezpośrednio z wypożyczalnią: +48 516 297 457

Catering / Wyżywienie:

  • Śniadanie – 15 pln/osobę
  • Obiad – 25 pln/osobę
  • Obiadokolacja – 25 pln/osobę
  • Kolacja – 15 pln/osobę
  • Dostawa do apartamentów – 0 pln

* Wymagane 1-dniowe wyprzedzenie zamówienia

* Zamówienia w trakcie pobytu można składać samodzielnie tel. +48 536 403 330

* Wyżywienie oferowane jest przez firmę partnerska 250m od apartamentów na ul. Kościelnej 8 w Dworku Galosa. Możliwy darmowy dowóz do apartamentów

*  Menu oferowane w formie ‚dania dnia’ z możliwością zamówienia menu wegetariańskiego lub bezglutenowego.

REGULAMIN:

1. Zakaz palenia – w apartamentach zamontowane są czujki dymu podłączone bezpośrednio do alarmu budynku. W przypadku wykrycia dymu system automatycznie wyśle wiadomość do instytucji chroniących Państwa bezpieczeństwo.

2. Doba hotelowa – od godziny 15:00 do godziny 11:00. W przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt. W miarę możliwości dostosujemy się do Państwa potrzeb.

3. Cisza nocna – rozpoczyna się o godzinie 22:00 a kończy o godzinie 06:00. Serdecznie prosimy Państwa o uszanowanie potrzeby odpoczynku pozostałych gości oraz sąsiedztwa.

4. Dzieci – osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod bezpośrednim nadzorem opiekuna, który przejmuje za nie odpowiedzialność. W przypadku pobytu małych dzieci prosimy o wcześniejszy kontakt w celu pomocy w zorganizowaniu udogodnień takich jak dodatkowe łóżeczko, wózek, fotelik. Prosimy o zapoznanie się z cennikiem dodatkowych usług.

5. Zwierzęta – w chwili obecnej nie posiadamy możliwości goszczenia zwierząt.

6. Aranżacja apartamentów – istnieje możliwość  przystosowania łóżek do Państwa potrzeb; łóżka pojedyncze można połączyć w łóżka podwójne.

Posiadamy również kanapy rozkładane o szerokości materaca 140cm, które na życzenie mogą zostać przygotowane jako dostawka

Prosimy jednak o informację o Państwa preferencjach przed przyjazdem, abyśmy mogli zawczasu je odpowiednio ustawić. Prosimy samodzielnie nie przesuwać mebli.

7. Odzież narciarska – powinna zostać pozostawiona w narciarni. Prosimy o uszanowanie zakazu chodzenia w butach narciarskich na terenie obiektu.

8. Zmywarki – dla Państwa wygody zainstalowane są w każdym apartamencie. Prosimy jednak o oczyszczenie talerzy i garnków z resztek stałych przed włożeniem ich do zmywarki.

9. Awarie – wszelkie uszkodzenia prosimy zgłaszać w momencie wykrycia. Pomoże to nam zadbać o jak największy Państwa komfort.

10. Instrukcje obsługi urządzeń użytych w naszych apartamentach można znaleźć na naszej stronie internetowej http://zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi

11. Polityka prywatności – wszelkie dane personalne otrzymane od Państwa służą jedynie do celów realizacji Państwa pobytu. Nie są one przekazywane osobom niepowołanym i nie są one używane do wysyłania ofert, chyba, że zaznaczą Państwo odpowiednią opcję podczas dokonywania rezerwacji lub wyrażą zgodę ustną.

12. Płatność – zależy od planu cenowego i portalu w którym dokonano rezerwacji. W planie standardowym zadatek za pobyt w wysokości min. 25% należy wpłacić do 3 dni po dokonaniu rezerwacji. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym niż 3 dni przed przyjazdem. Pozostała kwota należna za pobyt zostanie pobrana w dniu przyjazdu. W planie bezzwrotnym całość kwoty należy wpłacić w przeciągu 3 dni od dokonania rezerwacji i nie podlega ona zwrotowi. Przy rezerwacjach gwarantowanych kartą kredytową zastrzegamy sobie prawo do jej obciążenia należną kwotą, zależną od wybranego planu cenowego, po upływie terminu bezstratnej anulacji.

13. Płatności internetowe oraz telefoniczne – realizowane są zgodnie z zasadami firmy Polcard (First Data) oraz polskim prawem. Wszelkie dane płatnicze otrzymane od Państwa służą jedynie celom realizacji transakcji. Istnieje możliwość opłacenia pobytu lub zadatku online w systemie Polcard  klikając TUTAJ

14. Warunki rezerwacji – staramy się zapewnić wszystkim Gościom  takie same warunki niezależnie od sposobu rezerwacji, ale współpracujemy z różnymi partnerami, których systemy rezerwacyjne, zasady działania i warunki różnią się między sobą; stąd i możliwość wystąpienia różnic między ofertami. Warunki uzgodnione z nami lub zaakceptowane u naszego partnera są obowiązujące.

15. Catering – oferujemy możliwość zamówienia wyżywienia w firmie partnerskiej z możliwością dowozu do apartamentów na zasadach i warunkach tejże firmy. Zamówienia muszą być wykonane i uzgodnione z jednodniowym wyprzedzeniem.