INFORMACJE DLA REZERWUJĄCYCH

Pytania i Odpowiedzi (FAQ)

  • Czy można otrzymać fakturę VAT?

    Wystawiamy faktury VAT. W świetle obecnego prawa nie mamy możliwości jej wydania na podstawie paragonu. Dlatego prosimy o podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji.

  • Czy można zameldować się wcześniej?

Taka możliwość zależy od rezerwacji  z dnia poprzedzającego przyjazd i możliwości wysprzątania apartamentu przed przyjazdem kolejnych gości. Prosimy o kontakt telefoniczny na 1 dzień przed przyjazdem. Standardowo zameldować się można od godziny 15:00. Brak ograniczenia odnośnie najpóźniejszej godziny przyjazdu (dostęp na kod).

  • Czy można wymeldować się później?

Przeważnie nie ma takiej możliwości, gdyż apartament musimy przygotować aby był gotowy na kolejną rezerwację. Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. Klucze pozostawia się w środku.

  • Jak można wejść do apartamentu?

Posiadamy system zamków we.lock. Kody generujemy na 1 dzień przed planowanym przyjazdem. Instrukcja obsługi znajduje się na stronie https://www.zielony-dom.pl/instrukcja-wejscia/

Kod wejściowy składa się z 10 cyfr i jest oddzielny do każdego zamka. Zamki nie są podłączone do sieci internetowej, a kody są zaprogramowane przez producenta. Dlatego nie możemy ich modyfikować, zmieniać ich długości i dlatego nie udostępniamy ich zbyt wcześnie.

Po wejściu do apartamentu znajdą Państwo klucz RFID którym można otworzyć wejście główne, wejście do apartamentu, wejście do narciarni oraz aktywować ładowarkę aut elektrycznych.

  • Ile osób może być w apartamencie?

Apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.

  • Czym różnią się apartamenty?

Apartamenty różnią się układem oraz rozmiarem: Polecamy Nr. 1 dla rodziny z małymi dziećmi (wspólna sypialnia), Nr 2 dla rodziny z dużymi dziećmi lub osób dorosłych (dwie odseparowane sypialnie)  a Nr 3 dla rodziny ze średniej wielkości dziećmi (Jedna sypialnia oddzielna i łóżko w aneksie). Szczegółowy opis znajduje się na stronie: https://www.zielony-dom.pl/apartamenty/

  • Czy zwierzęta są akceptowanie?

Niestety nie można przyjechać ze swoim pupilem niezależnie od jego wielkości.

  • Czy jest darmowy parking?

Posiadamy bezpłatne miejsca dla aut z boku oraz z tyłu budynku.

  • Czy jest garaż?

Tak posiadamy garaż jako dodatkowo płatną opcję.

  • Czy można naładować auto / rower elektryczny?

Posiadamy ładowarkę Type 2 (aktywacja kluczem RFID jak do apartamentu), oraz gniazda 230V oraz 440V (klucz do szafki na życzenie).

  • Czy jest telewizor, aneks kuchenny,  suszarka do włosów, żelazko, suszarka na ubrania, kosmetyki hotelowe, gry planszowe?

Tak, posiadamy na wyposażeniu urządzenia wymienione na stronie: https://www.zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi/ jak również oferujemy kosmetyki hotelowe oraz akcesoria do zabawy dla dzieci w tym gry planszowe, blok rysunkowy oraz kredki. Mniej używane urządzenia znajdują się na korytarzu. Można z nich korzystać w dowolnym momencie, bez wcześniejszego uzgadniania.

  • Czy jest pralka?

Niestety pralko-suszarka znajduje się w piwnicy, w części technicznej obiektu i goście nie mają do niej dostępu.

  • Czy jest zestaw małego dziecka? Co wchodzi w jego skład?

Dysponujemy zestawem małego dziecka dla dzieci do lat 3. Oferujemy go bezpłatnie na życzenie. W jego skład wchodzą: łóżeczko turystyczne wraz z pościelą, wanienka, przewijak, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek. Można uzgodnić dowolne elementy zestawu.

  • Czy jest możliwość zamówienia śniadań oraz innych posiłków?

Nasz obiekt nie dysponuje swoją kuchnią i nie mamy możliwości przygotowywania posiłków na miejscu. W okolicy obiektu znajduje się jednak szereg restauracji oraz istnieje możliwość zamówienia cateringu z dowozem na miejsce: https://www.zielony-dom.pl/okolica/

  • Jaki jest koszt pobytu?

Ceny są zmienne i zależą od daty, apartamentu i planu cenowego. Prosimy zawsze sprawdzać na stronie: https://www.zielony-dom.pl/rezerwacja/ a dodatkowe opcje na stronie: https://www.zielony-dom.pl/informacje-dla-rezerwujacych/

  • Czy są dodatkowe opłaty np. za sprzątanie lub pościel albo opłaty klimatyczne?

Nie ma ukrytych dodatkowych opłat potrzebnych do zrealizowania pobytu 4-rech osób. Jest kilka opcji dodatkowo płatnych jak ładowanie auta, garaż, dostawka (o ile nie była ujęta w rezerwacji) oraz dodatkowe sprzątanie na życzenie (sprzątanie po pobycie jest bezpłatne).

  • Czy ceny u wszystkich partnerów są takie same?

Przeważnie istnieje różnica wynikająca z marży pośrednika i jego programu rabatowego. Zawsze zachęcamy do rezerwacji bezpośredniej, która jest korzystna i można ją łatwo edytować i zmieniać.

  • Dlaczego rezerwacji dokonanych przez pośrednika nie można zmienić w obiekcie?

Nasi partnerzy nie udostępniają nam możliwości edycji. Obiekt otrzymuje informację o dokonanej rezerwacji bez możliwości jej zmiany. Na działanie systemów pośredników nie mamy wpływu.

  • Co to jest Grupa Noclegowa Poduszka?

Jest to grupa właścicieli zrzeszająca obiekty o podobnej wizji rozwoju i dbałości o klienta. Gościom umożliwia korzystanie ze wspólnych rabatów. Obiektom ułatwia prowadzenie działań marketingowych oraz dokonywania wspólnych zakupów.

Zameldowanie/wymeldowanie:

  • Zameldowanie od godz. 15.00
  • Wymeldowanie do godz. 11.00

Pobyt ze zwierzętami:

  • Zwierzęta nie są akceptowane

Opcje na życzenie:

  • Dostawka – 50 pln/dzień
  • Parking – 0 pln/dzień
  • Garaż – 25 pln/dzień
  • Ładowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in  – 2 pln/kWh
  • Dodatkowe sprzątanie – 50 pln
  • Dodatkowe sprzątanie z wymianą ręczników i pościeli – 50 pln
  • Wypożyczenie zestawu małego dziecka lub jego elementów (łóżeczko turystyczne, wózek spacerówka, wanienka, przewijaka, krzesełko) – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie sanek – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie kijów Nordic Walking – 0 pln/dzień
  • Użyczenie grilla wraz z akcesoriami – 0 pln
  • Wypożyczenie rowerów wg cennika i warunków firmy partnerskiej z 10% upustem dla naszych gości

* kontakt bezpośrednio z wypożyczalnią: +48 516 297 457

Wyżywienie:

* Restauracje wymagają wcześniejszego zarezerwowania miejsca / terminu

^ Restauracje oferujące dowóz

REGULAMIN:

1. Zakaz palenia – w apartamentach zamontowane są czujki dymu podłączone bezpośrednio do alarmu budynku. W przypadku wykrycia dymu system automatycznie wyśle wiadomość do instytucji chroniących Państwa bezpieczeństwo.

2. Doba hotelowa – od godziny 15:00 do godziny 11:00. W przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt. W miarę możliwości dostosujemy się do Państwa potrzeb.

3. Cisza nocna – rozpoczyna się o godzinie 22:00 a kończy o godzinie 06:00. Serdecznie prosimy Państwa o uszanowanie potrzeby odpoczynku pozostałych gości oraz sąsiedztwa.

4. Dzieci – osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod bezpośrednim nadzorem opiekuna, który przejmuje za nie odpowiedzialność. W przypadku pobytu małych dzieci prosimy o wcześniejszy kontakt w celu pomocy w zorganizowaniu udogodnień takich jak dodatkowe łóżeczko, wózek, fotelik. Prosimy o zapoznanie się z cennikiem dodatkowych usług.

5. Dodatkowe osoby – apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.. Dostawka jest dodatkowo płatna i wymaga wcześniejszego zgłoszenia w celu jej przygotowania. Na terenie obiektu i w apartamentach mogą przebywać jedynie osoby, które wykupiły pobyt.

6. Zwierzęta – w chwili obecnej nie posiadamy możliwości goszczenia zwierząt.

7. Aranżacja apartamentów – istnieje możliwość  przystosowania łóżek do Państwa potrzeb; łóżka pojedyncze można połączyć w łóżka podwójne.

Posiadamy również kanapy rozkładane o szerokości materaca 140cm, które na życzenie mogą zostać przygotowane jako dostawka

Prosimy jednak o informację o Państwa preferencjach przed przyjazdem, abyśmy mogli zawczasu je odpowiednio ustawić. Prosimy samodzielnie nie przesuwać mebli.

8. Odzież narciarska – powinna zostać pozostawiona w narciarni. Prosimy o uszanowanie zakazu chodzenia w butach narciarskich na terenie obiektu.

9. Zmywarki – dla Państwa wygody zainstalowane są w każdym apartamencie. Prosimy jednak o oczyszczenie talerzy i garnków z resztek stałych przed włożeniem ich do zmywarki.

10. Awarie – wszelkie uszkodzenia prosimy zgłaszać w momencie wykrycia. Pomoże to nam zadbać o jak największy Państwa komfort.

11. Instrukcje obsługi urządzeń użytych w naszych apartamentach można znaleźć na naszej stronie internetowej https://zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi

12. Polityka prywatności – wszelkie dane personalne otrzymane od Państwa służą jedynie dla potrzeb realizacji usługi. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO. Nie są tworzone usystematyzowane bazy danych, nie są używane do celów marketingowych czy tworzenia list mailingowych bez wyrażenia na to oddzielnej zgody.

13. Płatność – wymagana jest gwarancja na 100% wartości pobytu. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym niż 3 dni przed przyjazdem lub w przypadku wybrania planu bezzwrotnego.

14. Płatności internetowe oraz telefoniczne – realizowane są zgodnie z zasadami firmy Polcard (First Data) oraz polskim prawem. Wszelkie dane płatnicze otrzymane od Państwa służą jedynie celom realizacji transakcji. Istnieje możliwość opłacenia pobytu lub zadatku online w systemie Polcard  klikając TUTAJ

15. Faktura VAT – jeśli występuje potrzeba wystawienia faktury VAT prosimy o taką informację, oraz o potrzebne do tego dane, już podczas dokonywania rezerwacji. Od 01.01.2020r. nie ma możliwości wystawienia faktury na podstawie paragonu.

16. Catering – oferujemy możliwość zamówienia wyżywienia w firmie partnerskiej z możliwością dowozu do apartamentów na zasadach i warunkach tejże firmy. Zamówienia muszą być wykonane i uzgodnione z jednodniowym wyprzedzeniem.

17. Ładowanie aut elektrycznych i hybrydowych typu plug-in – istnieje możliwość ładowania aut posiadających podłączenie Type 2 poprzez desygnowaną ładowarkę Wenar o mocy 8kW, jak również umożliwiamy podłączenie do gniazdek 230V oraz 440V rozliczanych na podstawie licznika. Więcej szczegółów odnośnie stacji znajduje się TUTAJ.

18. Segregacja Śmieci – w gminie Stronie Śląskie i w naszym obiekcie obowiązuje podział na 5 kategorii śmieci wg zasad przedstawionych TUTAJ. Prosimy o dostosowanie się do wytycznych.