Zameldowanie/wymeldowanie:

  • Zameldowanie od godz. 15.00
  • Wymeldowanie do godz. 11.00

Pobyt ze zwierzętami:

  • Zwierzęta nie są akceptowane

Opcje na życzenie:

  • Dostawka – 35 pln/dzień
  • Parking – 0 pln/dzień
  • Garaż – 15 pln/dzień
  • Ładowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in  – 1,5 pln/kWh
  • Dodatkowe sprzątanie – 30 pln
  • Dodatkowe sprzątanie z wymianą ręczników i pościeli – 50 pln
  • Wypożyczenie zestawu małego dziecka lub jego elementów (łóżeczko turystyczne, wózek spacerówka, wanienka, przewijaka, krzesełko) – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie sanek – 0 pln/dzień
  • Wypożyczenie kijów Nordic Walking – 0 pln/dzień
  • Użyczenie grilla wraz z akcesoriami – 0 pln
  • Wypożyczenie rowerów wg cennika i warunków firmy partnerskiej z 10% upustem dla naszych gości

* kontakt bezpośrednio z wypożyczalnią: +48 516 297 457

Wyżywienie:

* Restauracje wymagają wcześniejszego zarezerwowania miejsca / terminu

^ Restauracje oferujące dowóz

REGULAMIN:

1. Zakaz palenia – w apartamentach zamontowane są czujki dymu podłączone bezpośrednio do alarmu budynku. W przypadku wykrycia dymu system automatycznie wyśle wiadomość do instytucji chroniących Państwa bezpieczeństwo.

2. Doba hotelowa – od godziny 15:00 do godziny 11:00. W przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt. W miarę możliwości dostosujemy się do Państwa potrzeb.

3. Cisza nocna – rozpoczyna się o godzinie 22:00 a kończy o godzinie 06:00. Serdecznie prosimy Państwa o uszanowanie potrzeby odpoczynku pozostałych gości oraz sąsiedztwa.

4. Dzieci – osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod bezpośrednim nadzorem opiekuna, który przejmuje za nie odpowiedzialność. W przypadku pobytu małych dzieci prosimy o wcześniejszy kontakt w celu pomocy w zorganizowaniu udogodnień takich jak dodatkowe łóżeczko, wózek, fotelik. Prosimy o zapoznanie się z cennikiem dodatkowych usług.

5. Dodatkowe osoby – apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.. Dostawka jest dodatkowo płatna i wymaga wcześniejszego zgłoszenia w celu jej przygotowania. Na terenie obiektu i w apartamentach mogą przebywać jedynie osoby, które wykupiły pobyt.

6. Zwierzęta – w chwili obecnej nie posiadamy możliwości goszczenia zwierząt.

7. Aranżacja apartamentów – istnieje możliwość  przystosowania łóżek do Państwa potrzeb; łóżka pojedyncze można połączyć w łóżka podwójne.

Posiadamy również kanapy rozkładane o szerokości materaca 140cm, które na życzenie mogą zostać przygotowane jako dostawka

Prosimy jednak o informację o Państwa preferencjach przed przyjazdem, abyśmy mogli zawczasu je odpowiednio ustawić. Prosimy samodzielnie nie przesuwać mebli.

8. Odzież narciarska – powinna zostać pozostawiona w narciarni. Prosimy o uszanowanie zakazu chodzenia w butach narciarskich na terenie obiektu.

9. Zmywarki – dla Państwa wygody zainstalowane są w każdym apartamencie. Prosimy jednak o oczyszczenie talerzy i garnków z resztek stałych przed włożeniem ich do zmywarki.

10. Awarie – wszelkie uszkodzenia prosimy zgłaszać w momencie wykrycia. Pomoże to nam zadbać o jak największy Państwa komfort.

11. Instrukcje obsługi urządzeń użytych w naszych apartamentach można znaleźć na naszej stronie internetowej https://zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi

12. Polityka prywatności – wszelkie dane personalne otrzymane od Państwa służą jedynie dla potrzeb realizacji usługi. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO. Nie są tworzone usystematyzowane bazy danych, nie są używane do celów marketingowych czy tworzenia list mailingowych bez wyrażenia na to oddzielnej zgody.

13. Płatność – wymagana jest gwarancja na 100% wartości pobytu. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym niż 3 dni przed przyjazdem lub w przypadku wybrania planu bezzwrotnego.

14. Płatności internetowe oraz telefoniczne – realizowane są zgodnie z zasadami firmy Polcard (First Data) oraz polskim prawem. Wszelkie dane płatnicze otrzymane od Państwa służą jedynie celom realizacji transakcji. Istnieje możliwość opłacenia pobytu lub zadatku online w systemie Polcard  klikając TUTAJ

15. Faktura VAT – jeśli występuje potrzeba wystawienia faktury VAT prosimy o taką informację, oraz o potrzebne do tego dane, już podczas dokonywania rezerwacji. Od 01.01.2020r. nie ma możliwości wystawienia faktury na podstawie paragonu.

16. Catering – oferujemy możliwość zamówienia wyżywienia w firmie partnerskiej z możliwością dowozu do apartamentów na zasadach i warunkach tejże firmy. Zamówienia muszą być wykonane i uzgodnione z jednodniowym wyprzedzeniem.

17. Ładowanie aut elektrycznych i hybrydowych typu plug-in – istnieje możliwość ładowania aut posiadających podłączenie Type 2 poprzez desygnowaną ładowarkę Wenar o mocy 8kW, jak również umożliwiamy podłączenie do gniazdek 230V oraz 440V rozliczanych na podstawie licznika. Więcej szczegółów odnośnie stacji znajduje się TUTAJ.

18. Segregacja Śmieci – w gminie Stronie Śląskie i w naszym obiekcie obowiązuje podział na 5 kategorii śmieci wg zasad przedstawionych TUTAJ. Prosimy o dostosowanie się do wytycznych.